Jag och Paris

http://www.pledgethis.se/flashsite.htm

Gjorde ett test igen efter idigen trashing, från diverse håll, av allas vår, fröken Hilton's nya film Pledge this. (den gamla är ju den världskända One night in Paris, som jag fortfarande inte sett och ganska säkert inte vill se..)
Iaf, så ville jag kolla på vad det har snackats om. Jag hittade en ytterst ambitiös sajt, med Paris på rosa bakgrund
(don't mind det rosa anfallet sidan erbjuder, me like rosa!). Paris tror mkt, kan lite men vill ALLT. Känner igen mig lite..
Just dfr har resultat av testet INTE publicerats, hehe. Vill inte sätta ut mig helt juh.


Men hära är jag i all cp-ära
Innan nyårs skiftet (=
yes it is a kind'a new pose haha

image107




Något måste ju rädda ett dumt inlägg...Låt det vara en låt (let there be BONE).

Kommentarer
Postat av: bebeh

haha snygg pose gumman :) its the new shit,aight? :) puss

2008-01-10 @ 07:54:39
Postat av: Gos

Ojoj vilken bra låt du har med i ditt inlägg, underar vem som kan ha tippsat om en så bra låt.
puss skorpan

2008-01-10 @ 18:53:57
Postat av: Sanna

Hola! fattar nada av de här,men har ju läst nu.. o du, paris film suger o vem är DU?? vf snackar du i gåtor?? haha.. älskar dej o din poesi o fantasi!!!

Saknar dej.. hörs väl snart ciao!

2008-01-13 @ 02:01:27

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0