Nytt

Jag vill börja skriva om mina rötter och mitt liv. Inte om andra och deras rätt eller fel. Bara mig.
Denna nya insikt ska börjas med denna dag.

Jag - idag, är en pulserande klump av huvudvärk och illamående
*Hi migrane, here I come!*
Jag vill inte må så här, men vem vill egentligen. Jag tror det är stress/spännings migrän, sådan händer i mitt vackra liv ibland. Men jag tror det beror mkt på att saker, som jag hållit ifrån mig och har förträngt, börjar komma ifatt mig. Det är läskigt. För att jag var så otroligt grymt imponerad över mig sj, när jag gång på gång överlevde nedslag höst -07. Jag är tyvärr inte imponerad alls ngt mer, börjar sakta inse att snart kommer allt komma över mig. And we're back where we started...
Mitt bakgrund, en skugga som hänger över mig. Och NEJ, jag har inte blivit uttnyttjad på ngt sätt alls som går att polisanmäla. Och NEJ, jag har inte upplevt krig och död så som det står i ett lexikon. Men där finns alla minnena, och ser hotande labila ut ändå. Mitt förflytna förändras.
"-Ja, Madis, man kan ändra forntiden..."
Det som jag en gng kunde skylla på, finns inte ngt mer. Det är ändrat nu. Mina närmaste personer, min familj, har ändrat skepnad så snabbt och radikalt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Är denna värld galen?! Och NEJ, folk är inte speciellt elaka, bara olyckliga. Alla i min familj är olyckliga och ledsna personer, som är inget mer än bara detta. Det trodde jag aldrig. Det vill jag inte tro nu heller, det räcker med att jag vet..

Detaljer, detaljer mina vänner kommer i nästa inlägg, där vi börjar från början. När allt startade...



varje gång nu kommer ni få en liten dos av rysk musik "kultur"
Potap + Nastya Kamenskih - Vnature

Kommentarer
Postat av: bebeh

hur mycket av ditt förflutna som hinner ikapp dig sena migrän-kvällar kommer jag alltid vara twinnie, och alltid finnas där =D

2008-01-17 @ 08:10:23
URL: http://bebeh.blogg.se
Postat av: Daniel

nu har ja internet ju så skriv så mycke du orkar för ja läser så mycke ja orkar =)

2008-01-17 @ 21:08:12
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: petra

Ååå katja :) jag saaaknar dig !!!

2008-01-17 @ 23:11:04
URL: http://petrawa.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0