RYCK

Snacka om cp-ryck i natten. Vfr?
Kanske för att jag spenderade hela 2 timmar idag med att fixa mina naglar. Kanske för att de andra vakna två timmarna, innan kvällningen, spenderades med att virka (jag menar redan där förstår man att ett ryck antingen har hänt eller är på g, tycker jag...)
Kanske för att jag helt enkelt inte kan somna eller fortfarande hoppas smått på ett fyllesamtal från *a boy* och börjar tycka att mitt Harpan-spelande är otillräckligt.

I just don't know..

Men här är resultaten av min fina fotoseccion nyss:






miss KisseKatt fick oxå vara med ;))

Kommentarer
Postat av: Daniel

fina bilder =)
jora ja har varit där, va där när ja va 16 i 3 månader =) måste dock åka igen snart tror ja :D

2008-01-19 @ 12:06:54
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: majss

mysigt med bio. dåligt sällskap som valde bort förtrollad hihi.. DU MÅSTE SE DEN!
nu åker jag på party!
hörs i veckan tjejen! KRAM!

2008-01-19 @ 19:08:59
URL: http://majsss.tjejsajten.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0