Sanity, not... why lie


hur cp får jag vara vännen?
..för dig, jag vill veta..
har jag kanske redan blivit lite för mkt, lite "over the top"?
får jag skutta runt och vara mig själv? och le som alltid och
..skrämma dig?
får jag?
kan jag?
när blir det så konstigt att de närmaste vänder blicken,
att du "känner inte mig"?
inte för att jag någonsin blir rädd pga andra
(bara den lilla gången när han skrämde själen ur mig, du vet älskling
du vet)
du vet juh, jag är så otroligt nyfiken bara
all over the place
överväldigad?

it's all me


Kommentarer
Postat av: Ashkan

Bra blogg ju! =)

2008-01-04 @ 23:39:32
Postat av: majss

åh kul har du oxå blogg? :)
såg att du hade skrivit på msn men ja va ute på äventyr då :)
vi får styra upp nån fest här framöver tycker jag :D
kramis!

2008-01-04 @ 23:45:04
URL: http://majsss.tjejsajten.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0