Vissa läser faktist!


Men inte fan gör du det...
Jag blir så himlans upprörd av detta att jag inte vet vad jag ska ta mig till............
NÄÄ, men så illa är det faktist inte alls. Men det skulle kunna vara det, om du visste och om du brydde dig. Och nu vet inte Ni vem du är, om det är en tjej eller kille. Kanske ngn äldre person eller precis nyfödd, sådär cirkus ett år sen. Ni vet bara inte. Let's leave it at that. I want..
Yes I do.
Men nu vill jag bara påpeka att jag inte bara är upprörd hela tiden, ev bara rörd dock. Jag är ju lite gaalen, men det vet de flesta hära. Jag kan vara glad, in fact det är precis så jag är det mesta av tiden. Glad. Jepp. Helt över-entusiastisk och ADHD-hyper. Det är jag i nötskal, eller madis vad tycks?
Idag ska jag berätta Er att jag varit i småmysiga Danderyd, vfr undrar Ni. Ja det vet de inbegripna. Men en sak är säker, det finns fint folk där, som Katja gillar.
Yes I so do.
Jag planerar att resa bort.... Hmm igen då.
Förhoppningvis inte bara till Västerås, åter igen. Det räcker med mini doser av denna pittoreska lilla stad för att göra mig sjö-/åk-/flyg-/allmänt sjuk i själen. Tack o lov finns Ni dära, en större del av Er iaf. Detta gör hela mödan värd, tusen gånger om. Men jag har tänkt mig ngt mer avlägset ngt mer exotiskt och givande, vet inget än. Bara vill och önskar, alla önskningar slår ju in förr eller senare. (förr förr förr, pleaseee! *cross your fingers*) Längtar.
Yes I do so, so much.


Puss på alla er godingar, o millis skrev att hon älskar mig, Det gör mig mkt glad :)
Yes it does...

Kommentarer
Postat av: majss

åh ja vill oxå resa till nå exotiskt ställe!!!
trött på det här slasket här :/
krams!

2008-01-09 @ 16:55:44
URL: http://majsss.tjejsajten.se
Postat av: majss

förresten jag har ju varken nr eller msn till pojksen.. & min pojk [va larvigt det där lät :D]ska inte med han jobbar ju!
säg åt martin att bjuda mkt folk så kanske han tar åt sej :D
kraam!

2008-01-09 @ 17:03:04
URL: http://majsss.tjejsajten.se
Postat av: Gos

jjag läser juhhhh

2008-01-10 @ 01:48:55

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0