Chill och god mat

Jaha, då har denna vecka gått. Med världens fart :)
Man har jobbat och slitit, och det känns skönt (om än lite utmattande..). Äntligen händer saker.
Jag vill förändra mitt liv, till det bättre, igen.

Jag vill leva full ut, med varje andetag!




Var på världens mest mysigaste grill party idag!
Hos kära Violet ♥ :)
Kul att träffa alla och prata och äta god mat, o ta nå enstaka glas vin.
Bara fint att vara och pusta ut med vänner.




psst. Jag älskar dig ngt otroligt, men du måste kunna se kritik mot dig. Det är inte illvilja eller agg.
Det är min oro och besvikelse ibland.
Du är mitt lilla hjärta, sätt inte ondo mot mig..

Love



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hola.

självklart är vi som twix, jag skulle vara ofullständig utan min andra hälft ! :-



lika själar har också sina problem, och jag vet att jag överreagerade i går, jag vet att du bara vill mitt bästa,hun´!

Love u like MASS!! :) :)



Nu är vi ju ändå frälsta, och börjar om på nytt, can´t wait until sunday
s



Pussis

:-

2008-07-21 @ 01:15:18
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0