Frankie bajsar ringar

Och allt är precis som det ska! :)
Nyligen var jag på bio, TWICE! Tänkte att nån kanske hade lust att veta detta.

Min kära broder fyllde år nu här om dagarna och ville gå på bio med sin stora syster aka moi. Naw va fint får man säga.
Tyvärr så ville lill ponken se "The incredible Hulk".

Ska vara helt ärligt och säga att filmen var väldigt över min förväntan, den var intressant och rolig och med otroligt bra skådespel. Inkluderande bl.a. Edward Norton och Liv Tyler.
Det enda som störde mig ngt otroligt är att vid filmens slut så är det glasklart att det kommer en uppföljare, det liksom MÅSTE till.. Lite "Pirate of the Carabbien", fast med ett vattenmärke.
menmen

Andra filmen var "The Happening", som jag har hört både väldigt bra och väldigt dåligt om.

Den var BRA, tyckte jag. Lite så där creepyigt obehaglig och påminnande om situationen i vår värld. Hemsk, men på ett skickligt vis.
Milajki :)



Så nu är det är endast en film som cirkulerar i min skalle.
Sex and the city

Ja jag är bland de ensamma stackarna och nördarna som inte sett den filmen jet.
menmen det kommer I tell u :P



psst. på tal om rubriken...I wasn't lieng


Hare ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha love u my babie!

frank bajsar inte ringar my doll, det var ju du ^^

hihihi



pussis :-*

2008-07-06 @ 18:05:21
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0