Never have I ever!

Drömsk blick va?


Jag har alltid haft svårt att greppa sånt som är sneakigt och ostabilt.
Som vissa ord och känslor.
Vi tjejer.. Enligt många är det vi som startar krig och för fram elakheter.
Är det så?
Jag är rädd tro mig.
Jag har spenderat senaste 3 timmarna om att knuffa bort rädsla och fördömma osäkerhet.
Nu är jag rädd och osäker.
Osäker på att vara i en sits där ngn får välja.
Rädd för att ngn väljer inte mig.
Jag är rädd för att folk släpper till och lägger sig framför andras viljor.
Vill inte vara så, aldrig tänker låta mina vänner bli så.

Jag är arg för att ni gör mig rädd.

Man tycker ju att andras rädsla inte ska smitta?


Maktspel.
Där styrka finns, finns hopp.
Finns liv.
Jag har en stjärna i mitt liv, stötta och förstå.
Säg mig älsklingen skulle du någonsin inte se mina tankar och inte förstå mina ord?


Vänner är tålamod
Vänner är tro.



Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag har kikat igenom vår konversation och ser vad jag skrivit för galenheter. Jag är inte rädd att stå för det jag tycker och jag skulle iaf aldrig välja bort dig. Jag hängde inte med igår, tyvär kanske pga djävulens dryck.. :( Jag hoppas vi förstår varandra framöver gumman! Puss

2008-07-12 @ 13:36:10
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0