Ojojoj VAD HÄNDER?!

                                        av: Jonathan Samuelsson


blogg.(#"¤"#%"%!!)se håller på o f*ckar med alla känns det som..
vfr ska allt vara så HIMLA svårt? please do tell!


Idag var det jobbdag.
O ja, min älskade och bästa bebeh, jag tog det lugna och "slappnade av" idag. U know what I meen :P
Det var bra tror jag, måste kunna släppa taget o pusta ut lite oxå..Men saknar min vackra Jonna massor.
Fredag Fredag fredag Here I Come!!

En sak som är lite, itsi-bitsi, skrämmande är att jag fick pengar igår, o budgeten börjar redan truta(!). Men så är mitt liv, jag vill leva så att jag kan säga att jag gör allt jag vill.
Jag köper allt jag vill ha.
(inom rimliga gränser, så NEJ tyvärr blire inga fendi väskor varje vecka..men ack vad det skulle vara trevligt haha)
Jag går dit jag vill, när jag vill.
Och reser fram o tillbak, mellan hemma o galna Västerås, kors o tvärs :P
Det känns på ngt sätt så fattigt och hmm dumt (..?) att spara.

Tänk för in i helvette om man dör imorrn bitti, värt o ha sparat massa då?

Well well, det är endast min filosofi, alla väljer olika..



Hmm, vill ge en STOOOR *tanke-kram* till alla på jobbet, tyckte folk var så pigga o trevliga.. (har nii sniffat nå?! ärligt nu guys!! hehehe)

meme at work ;)
image320
lite steeelt, menmen fast photo-shoot på Acta:s snygga toa ;)


Pussa!♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

me miss u darling :) får se om det går att kommentera nu, i HOPE SO. har försökt lääänge lääänge :)
jävlar vad du är fin i den där skjortan, jag blir avis juuuu...
Puss på dig.
Längtar tills på fredag..ööh.. imorrn :P
Pyss

2008-03-27 @ 13:36:33
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Daniel

hottie som fan, katja fan vi måste göra upp en plan om jonnas birthday :P hahahaha

2008-03-27 @ 19:52:47
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0