Ready? GO!

Kaka på kaka..eller vare kaka söker maka? haha well för mig äre väl det första :P

Dagen började väldigt lungt och vackert med små glimtar av solsken inne i mitt rum. Sen så kollade jag på klockan fick ett nervöst sammanbrott (hade försovit mig till skolan exakt 3 timmar) och sen slappnade av igen coh bestämde mig för solning istället, allt inom loppet av 2 min..
Kan tyvärr inte påstå att man e så där snyggt gyllene än, så imorrn blir det en hel del fusk..right bejb? ;)

Sen var de off till stan och sötis M och kolla skor!
Hittade ett par, som ska inhadlas (om min budget hunnit återhämta sig till imorgon).
Annars så vart det ett par leggings från Cheap monday + bonus!
Bonus är ett par likadana *knickers" till moi och min bebeh♥, in pink!
front  back
Får väl demonstrera dessa i all sin glans på oss, nån gång..haha


Annars har det varit rätt mysig dag, då jag dessutom ringde fram till bebeh och sen även Millis! Jej!


*

Dagens klädval
var våååårigt. Jag vägrar vinter & vinterplagg! Och med tanken på mitt framtida yrke och kändiskap som Stylist, så tycker jag att jag lyckades helt oki. (=
eller vad tycker NI?
image324
Dressjacket - Gestuz
Tubtopp, grå - HM
Spetsväst - vintagefynd!
Sjal - köpt hos en gatuförsäljare
Jeans - Be young
Clutch - Louis vuitton
Solglasögon - Dior

Haha and now you know it all! for today anyways....



Tänkte på att vår allas underbara blogg.se ska uppdateras..sooon I hope..orkar inte med all jäkla bök runt kommentarerna, som nu resulterat i att Jonna har 2st weird "forts...."-comments från moi..
FAN


Kommentarer
Postat av: Jonna

hhah bejb va söt du är som köper trosor till mig :P
haha
tror inte ens att nån av mina ex någonsin köpt underkläder till mig :P haha u are the first one:P
heheh...
haha men att demonstrera trosan? thats up to you.. jag håller min trosa för mig själv :P
iaf ifrån blogg.se =) haha. kanske bäst så:P

fick klänningen idag från nelly.se och HMM.. lite för stor för moi.
:S
tråk som fan.. dont know what to do.
SÅÅÅÅÅÅ kattis får se till att ta med sig sin garderob till moi imorrn:P
PUSS

2008-03-27 @ 20:57:59
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Jonna

bejb wh not msn? varför prata på blogg.se? :D haha
jag ska dra till tina snart o kolla lite teve,men ja kommer hem senare ikväll, vi kanske kan prata på msn då ifall du e vaken? blir väl dock inte så sent skulle jag tro..

Ja jag tyckte klänningen va alldeles för stor. visst att den inte ska vara tajt, men det där var ju bara larvigt..
fick du mitt sms om att jag provat DD kupa?
för liten.. fattar inte :S
vad ska jag ha då liksom E??
no no no..

Puss
Miss u babie

2008-03-27 @ 21:12:19
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Jonna

visst ja, har glömt säga :P
vet du vad ja köpte idag?? du vet sån där jump-suit jag snacka om att jag ville ha ?
Jag har köpt sån i jeans .. fanns på cubus. hur gulligt som helst. lite romantisk bohem stil på den :) Gulli gulli :P tänk va sött tillsammans me dom svarta pumpsen jag har :P
me likie

2008-03-27 @ 21:15:29
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Daniel

suuuper cute :D

2008-03-27 @ 21:34:19
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Jonna

the first one is borttagen nu. bilden på dig allså

2008-04-01 @ 15:35:53
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0