Viva BRAZIL!

Japp nu ska det uppdateras!
för visst har ni saknat moi? haha

Först o främst, fredagen. ÄNTLIGEN är mitt hår bra. Jag kan pusta ut i åtminstone en månad.
Fick träffa sötisar på salongen och sen keka lite pizzza-onyttighet!
Och min favvobebeh var ju med,
som jag saknat massor! (*You are so beautiful to mee*)




Igår var min underbara Millis här på besök. Vi visste inte vart det skulle bära av.
Men vet ni vad det blev?
haha *mongo*-förslag!!


Carneval-party på Münchenbryggeriet!

FolkFest!
Färger, glädje, salsa och karnevaltåg
helt fantastiskt, kunde faktist inte bli bättre =)





Vi innan partyt, klarfixade ;)




Kommentarer
Postat av: Jonna

kul att ni hade en helkväll tjejor :) me loves u

2008-03-02 @ 19:58:36
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0