Way I am, är ngt gammalt

image271

Jag mår bra av att se lite sånt som för tillbak mina tankar. Till de tider då jag drömde och kände så mkt mer, för världen.
Nu har man tömts lite, del för del, av sinnen omkring en, man har formats till ngt nytt.
Och jag vill ibland bara vara den lilla flickan jag var, och vara så enkel med en öppen själ. Det kanske helt enkelt inte går alls. Hoppet dör ju sist.
Mitt hjärta vill tro att jag blir äkta någon dag, jag blir den jag är. På riktigt.
Tack, för de visa orden D, låt eller inte låt. Tack ändå
**Som en våg som föds att ära dig**





jag är ngt gammalt i själen
som försöker slå sig fri
*
*

Kommentarer
Postat av: Daniel

varsågod söta du, tack själv =)

2008-03-03 @ 00:30:30
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Jonna

hej min bejbs :P
hoppas illamåendet går över :)

Jan johanssen rocks ! samt att du var supergull på kortet. puss

2008-03-03 @ 16:30:32
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0