Well f*ck me all over! Is it u Ace?!

haha
ni som pratar med mig på msnen har nog sett denna rubrik ett tag nu ;)
ja, well IS it u Ace?!

image319

WELL vad gjorde jag idag..vad gjorde jag idag..hmmm

Jag var på KVN!!!

En skit rolig rysk (sovjetisk förut) komikertävling typ..Där man tävlar i lag..Riktigt kul!
Var rätt stort + att man fick sitta på bästa platserna med juryn o agera lite all i allo; inkl. tolk, prisfixare, betygssättare, juryassistent o modell.
Har lite att göra med att min morbror satt med i juryn dådå.
Vi kom dit suuuper tidigt och det behövdes akut kaffe, o eftersom jag är en krävande flicka, så fick jag gå upp back stage o dricka kaffe o fransk konjak (om jag ville, men jag valde dock att vara nykter..hmm dumt?) med massa viktigt folk. (=
KUL!!
Nu finns det planer på att vara med i ett sådant lag nästa gng, efter att all viktigt folk har erbjudit mig en ledar-position i det nya laget.. litet hake dock: min pappa (morbrorn vägrade haha) får sponsra en HEL del.. haha

illa



Förutom detta, så väntar en vääldigt super speciell helg..
=)
Jag ska först o främst möta min Bejb♥ o kröka som satan.
o sen lär det bli ett kärt reunion dagen därpå, där det oxå kommer supas till som satan.

hinner jag ens vara nykter till på måndag? hhmmm..me don't know :P


Kommentarer
Postat av: din twinnie för alltid

haha kul. klart du ska säga ja till det gums, din pappa kan lätt betala tycker ja :P

Haha klart de e jag, ace :P aha :) love u sweetie.. hörs imorrn :P
puss

2008-03-24 @ 01:51:11
Postat av: Daniel

katja! vi måste gå å ta oss en sup på KGB haha har vart där en gång förr å de va fan kul haha

2008-03-24 @ 06:46:59
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Michaela Hellström Lundmark

tack, det värmer....så snäll du är, saknar dig lite nu! heeh, jomen jag mår bra nu liksom MY PAST... vad händer för dig då? kram fin blogg

2008-03-24 @ 09:01:12
URL: http://michaelaaaa.tjejsajten.se/
Postat av: Jonna

aaa det va den låten som ja skickade till dig :P
hehe , men ja trodde knappast dom som sjöng skulle ut sådär. whats up with the suit som täcker allt på ena killen? HAHA
let me laugh out loud :P

Miss u hun

2008-03-25 @ 00:22:08
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0