Gri'a'll!!

Japp, det var hockey på torsdan, med massa skratt o galenskap.
Mest från min sida, såå himlans övertrött man var.
Jag tror ärligt att man måste låta sig själv bara vara ibland, andas ut och ha ngt ljust o lite små barnsligt inom sig som kommer fram. Man måste ha den stunden då man är fri för sig själv och alla andra, man kan göra precis vad man vill.
Jag utryckte det bl.a. genom en manifestation för att "Bilar ska börja ha tre hjul"
...I have a dream
♥hun' du  läär juh fatta vad jag menar ;)




Sen har vi juh den uuunderbara grill-"festen". Tacka Crille för det, gott med veggie shnitzel iaf :)
Sen vette fan vad jag tyckte om hans bruna-mojitos-improvisationer, men när andra karaffen hade blandats o gets till Kattis aka moi för testning, så smakade den Ey Okey! :P ...
I wonder whyy



bilder kommer sen...herr blogg.se verkar vilja fucka lite mer med mig nu...
have patience

Uppdt.
before the licker, grilllzzz




and after............

Kommentarer
Postat av: Elin

haha diggar ditt sugrör ;) fiffit katja ;)

2008-05-12 @ 19:06:13
URL: http://whattowear.devote.se
Postat av: Jonna Donna

love to my twinnie

2008-05-13 @ 00:18:28
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0