Är inte jag lite out of the wild?!?

Tänker på att jag är jävligt svår att handskas med ibland. Gör det svårt med allt jag gör och allt jag rör vid.
Jag kan vara sjukt bortskämd, narcissistisk, borttappad i egna tankar och dylikt. Jag kan vara allt detta, men ändå är det så många som väljer att stanna kvar vid min sida.

NÅGOT jäkla bra har jag gjort i mitt liv, tro?

Men jag vet inte om vad som kan vara värst, min beslutsångest eller abnormalt starka PMS (beware of the dog all the way..). Eller är det att jag är den mest "köpbenägna" människan på denna planet, även om jag är långt (långtlååångt) ifrån den rikaste? Eller är det min maniska känsla av oro som borde stöta bort mina nära, eller kanske mina små, men otroligt jobbiga, tvångstankar?
Jag är jävligt svår ibland.



Och visst har jag lite konstig profil?                                                      





kisses*

Kommentarer
Postat av: Josefine

fint ju :D

2008-10-08 @ 20:06:31
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: Jonna



alla har vi våra egenskaper, och det är just för att du är "sjukt bortskämd, narcissistisk, borttappad i egna tankar" - som gör dig till den du är. Min twinnie,my love.

Pussa på bästa!

2008-10-08 @ 20:20:25
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Klart jag kommer babie ! Of course :)

vad önskar du dig i present då?,tell me

du är ûbersvår att köpa till ju :D

2008-10-08 @ 20:44:10
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0