Celebrate, remember, the love of a friend.

TACK!
Tack tack tack tack tack tack till alla er som lagt ner tid o ork o omtanke i mitt firande i lördags.
Ni alla underbara gjorde min kväll oförglömlig på alla sätt o vis. :)
Ett extra stort tack till Millis och Amir, och min käresta ♥Ramjar som ordnat i princip allt på Pluto.
Allt var jätte perfekt, rosa(!) tårta med bubbel och mina älskade Bacardi brezzers (funkar alltid, alltid!). Dock så vart ju jag lite vääl glad och vimmelkantig, skulle jag tro. Men sånt händer, right? Man får ta det lugna med festandet en aning och dricka varm te istället.

och NU, kvällen i handling:

"Jag vaknar. FÖR SENT, självklart.. Så jag sakta kryper runt i min sötis lägenhet och är 50% otrevlig 50% förväntansfull. Jag ska ju bli så fin så fin ikväll, med ny klänning (kort kommer) och snyggt hår.. Ehum, jo där dog det. Mitt hår var inte snyggt eller männskligt eller på något sätt acceptabelt.
Min uppsättning såg ut ungefär så här
 NICE
Exept: jag är inte mulat eller Alicia Keys.. så min look var bara horribel (tänk egg-head). Så efter några tårar och ett kortvarat nervöst sammanbrott (tack bejbi att du pallar, I wonder how) så blev skiten uppsatt ordentligt och fastsprejad. Bejbi sa att det blev bra, så det så! :)
Sen bar det vidare mot lakrits shots och en restdrink, kan vi kalla den. Och nånstans efter min andra drinkblandning började jag känna av promillehalten och satt mig på golvet (i klänningen o allt) med minidatorn för att köra lite msn (?).. eh ja, jag skulle tro att promillehalten var hög.
Men men, sötaste och jag tog steget ut till busshållplatsen och mot all förmodan, regn och gnäll (bidraget av moi så klart..) kom ner på stan. Träffade alla underbara Millis, Amir, Madde, Joanna och Natalia utanför Varda.
Alla var så vackra!
Snacks + Moscow Mule + Vitt
O vidare till Pluto, där jag fick allt jag ville och mycket därtill. Dessutom är det bästa att folk faktist kom för att gratta mig, jag uppskattar det enormt mina vänner. Tack även de som hörde av sig med ett litet sms eller så :)

Helt perfekt kväll, med massa mys och dans.

Tack igen, I'll remember







pussar

Kommentarer
Postat av: Jonna

hej gumman

kul att höra att du fick en underbar kväll :) synd bara att jag inte kunde vara där.

såg en bild på dig o rampe på plutos vimmel, suuuuperfin klänning babie, var har du köpt den? Pussa <3

2008-10-28 @ 16:55:10
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

du har blivit utmanad :P

2008-10-30 @ 14:52:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

du har blivit utmanad :P

2008-10-30 @ 14:53:08
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

du har blivit utmanad :p

2008-10-30 @ 14:54:16
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Jonna

den kosta runt 300 om ja minns rätt :) jag e också low on cash, som fan nu :/ jättetråkigt men vad gör man?

på bättre humör nu love??

Pussa <3

2008-10-30 @ 16:05:40
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0