"Shitt! Vi är ju lediga i FEM dar, vad gör man..?"

Skadad av jobbet.
Sitter o gör mitt absolut bästa, men ibland så vill folk bara en skit. Som idag. Ibland är folk så otrevliga så jag börjar känna att JAG tillhör den trevliga varianten av *tel.försäljare-hatare*.
Förundran tar över.
Men just nu vill jag först avreagera mig så:
I DON'T GIVE A FUCK #&#¤&="#"!Q!"=!"!#"%~¤!#¤%!!!!!!! AAAAHHHH!!!!!

O nu vill jag bara dela med mig till varför jag inte bryr mig.
Jo
jag ska till min bejbi ikväll.
Dessutom så får jag lite mini semester, finally(!), en liten kryss till Åbo (skulle jag tro :P). Skönt, så så skönt. Ska bara slappa och myyyysa ;)



love♥love♥love♥ is in the MF air



pussi

Kommentarer
Postat av: Carmen

kolla in dagens fredagsfräckis i min blogg,

love <3

2008-10-03 @ 09:57:04
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Det är helt gratis och superlätt att samla poäng :) Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-10-03 @ 23:00:35
Postat av: Sandra K

hej!

2008-10-06 @ 11:21:37

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0