.iAm SUPERmom.

Din *dumma kossa* känns överspelat och redan klart. Så vi kallar dig SUPERMom.
*Caution!! Följande text kan inehålla stora mängder ironi!*


En kvinna (vi säger så, iom att du är så mogen) med ett litet barn, kämpar sig igenom vardagen, dag ut och dag in. Beundransvärt.
Hon går genom tårar och blod, och sparkar in dörrar. Hon klarar allt. 
Hon rättar till orättvisor och hjälper sitt barn i vardagen, med högtalare och album. Wow. Hon kan sin grej. SUPERMom har inte tid för vänner och fred, hon bevisar sin sak. Hon har olika superkrafter - SmsBitch-kraften, KnowitAll-kraften och självklart the BigLie Force!
A-fucking-mazing!





Ta det här lilla inlägget som en öppen reaktion



Pussen

Kommentarer
Postat av: Carmen

absolut kan vi det :)

haha verkar inte som att allt är ok på jobbet nu alls :D

synd du inte va där när vi kom :D

2009-04-15 @ 11:13:42
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Maria

Thanks gumman! :)

Jag testar mig fram för att få bloggen att se finare ut ;)

Jo med mig är det bra.. Elin är ju sjuk så jag är ju hemma (kanske märkt det redan?)

Men jag kommer jobba imorn.

Hur är det på jobbet? Säljer man nåt eller ?

Hänt några intriger nu när jag har varit borta? update me pleeease :D

puss puss

2009-04-16 @ 10:41:40
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: Freddan

jaduser de är ingen dum idé då kan jag låna den hahah! :D

Horatio rules!!

2009-04-16 @ 15:01:47
URL: http://freddanofsweden.blogg.se/
Postat av: HELiOS

Gokväll darling!



gud vilken snygging du är, bilden på inlägget där du står med din kille. so hot! skitbra inställning. vi männsikor ska boosta oss själva mycket mer! :)



skönt att du är frisk nu!



gladiatorheelsen köpte jag på skopunkten här i punkt i v-ås. skyndaskynda dit! ;)



PUSS

2009-04-16 @ 19:39:39
URL: http://helioz.blogspot.com
Postat av: elin

klockrent ;)

2009-05-09 @ 13:40:22

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0