It is simple


Ja, jag var på världens bästa event. Nämligen Simply Red konsert, jubileumkonsert 25år.
Tänk er Sthlm Anexet och en rögglimmande scen med en musiklegend.
Otroligt hur bra vissa artister är. Sången var bättre live än på en skiva, iAm impressed. Alla mina favoriter kom med, t.o.m. de som jag upptäckt relativt nyligen.
Det var så otroligt bra att jag önskar jag kunde gå och lyssna på de varje dag! Det skulle vara något. Lyckorus efter lyckorus. Det enda tråkiga var att bejbi kunde inte vara med, jag köpte min biljett redan i november (yes iLove Simply Red) och han ville inte planera så långt just då. Och nu kunde vi inte fixa en plats brevid mig.. Men nästa gång, då bokar jag i smyg åt han med! :)
Ja juste jag tyckte inte heller om galningarna till förband - Therese Naemi (eller så). Vad var det för försökt till vaddå?!?

O_o

Den dåliga rösten/skriket och pinsamt fattiga låttexterna sa mig: - Jag kan ju oxå bli "framgångsrik" artist. Let's start tomorrow! Yeah..

Aja, lite dumt att jag uppdaterar var tredje dag. Men ska försöka göra bättre ifrån mig next time.
En hel del Simply Red i min iPod ska det bli. Ladda ner? Lagligt...ehum.



det är vår.. :)


 


Kommentarer
Postat av: Jonna

hola! visst fan känns de konstigt att de redan är ett år sen vi satt hos orvar o mötte klossen för första gången å åkte ner till pluto?? :) hehe



kisses <3

2009-04-30 @ 07:14:51
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0