It's a sunny day

Jag tror att jag har gått o blivit en soldyrkare.
Och ja, jag vet, jag är inte ett dugg brun just nu, inte ens fejk.. MF.. Jag måste sluta svära och börja fixa brännan.
Jag ska bli stekhet! Wosaaa!

Jag älskar mitt mysiga boende, jag älskar att få se min fina bejbi vartenda dag. Yeaaha Woooou!!
Oki jag är lite överglad, men nångång måste man få vara det också. Sol och mandeltårta! Mat styr världen! eller nå...

Igår var det släktkalas, alla, och jag menar ALLA kom, för gammelmoster fyllde 80år :) Ganska festligt, speciellt med tanke på att släkten från Ryssland var också i Sthlm o fira. Har inte sett de på sjukt länge.
Det vart en heldag och kväll, och min vackra ♥Ramjar kom och fick träffa alla. Spännande. But everyone loved him. Haya!
(ja jag kommer hålla på med dumma utrop hela dagen, kolla bara min twitter haha)

Nu räcker det med ordbajseri. Här får ni några inspirationsbilder utav mig.
Som sagt, tänk brun, fräsch och välkammad. (inget utav det är jag just nu)







Jobba jobba jobba med sig sj!
Bra mat
(med tanke på mandeltårte planerna så börjar vi med just detta imorgon)
Soooool
Great make everyday
Och radera utväxt, vad vare Millis sa *Milk*?? hmm



Kommentarer
Postat av: Jonna

oh christina augilera:) i like :P



Tack babie, ja vi får ses snart tycker jag :)

klockan lånade jag av en kille som hette nicklas, i Loved it :D Pussen

2009-04-20 @ 18:09:38
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0