Snacka om tid över och lite fantasi


SEMESTER-HERE-WE-COME


Senaste person som....
- Sov i din säng? Bejbi I guess (samma säng iaf)
- Såg dig gråta? Bejbi
- Fick dig att gråta? Jag
- Du gick på bio med? Bejbi
- Skickade sms till dig? Bejbi
- Du gick på stan med? Sussie och Sandra
- Skickade ett e-mail till dig?  Morfar

♦ Senaste...
- Låt du hörde? Halo - Beyoncé
- Film du såg? Zeitgiest 2
- Mat du åt? En halv Japp + ett glas C-vitamin
- Drog du knarkade? Koffein (:

♦ Har du någonsin....
- Förnekat förintelsen? "Hej jag är jude.." - så NEJ
- Följt Skilda världar?  Haha, nej, så försvenskad är jag inte än.
- Snott någons mobiltelefon? Tyvärr icke
- Varit medvetslös? Nej.. *ta i trä*
- Gjort nåt riktigt dumt? Dag ut och dag in
- Gjort nåt du verkligen ångrar? Kanske
- Blivit full på ett släktkalas? Usch, ja. På pappas födelsedag förra året.
- Varit full i skolan? Nej.
- Blivit portad från en krog? Nej.
- Slagit sönder en tv? Haha, verkligen not!
- Önskat att du var det motsatta könet? Ja, för en tag bara.

- Varit gravid? Nej
- Fått barn? Nej
- Överdoserat?  Nej
- Åkt ambulans? Mmm, ja men inte på grund utav mig.
- Gjort nåt riktigt olagligt? Beror på. Inte dödat nån iaf..
- Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?  Oj nä, gör folk så alltså??  o_O
- Blivit polisanmäld? Nej

- Skämts över dina föräldrar? Ja
- Skämts över din kompis? Ja.
- Skämts över dig själv? Ja
- Ätit från en papperskorg? Nej, haha u are cracking me up!
- Sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja.
- Bråkat med ditt husdjur? Nej.

- Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?  Faktist ja.
- Varit i Norge? Nej, inte så jag längtar dit direkt..
- Varit i Finland? Ja
- Varit i USA? Nej
- Varit i Kina? Nej
- Varit i Tyskland? Ja, på genomresa

♦ De senaste 48 timmarna har du....
- Gråtit?  Ja
- Köpt någonting? Ja, redbull.
- Varit sjuk? Hm, backpains that's all.
- Sjungit? Ja
- Sagt "Jag Älskar Dig"? Ja
- Velat säga till några att du älskar dem? Ja
- Saknat någon? Ja
- Kramat någon? Ja och pussat *^_^*

♦ Jag har....
- Digitalkamera? Nja, bejbi har en. Jag lånar.
- Telefon på rummet? Haha, ja kan man väl våga påstå.
- Egen dator? Nej
- Husdjur? Ja
- Bra kompisar? Mina änglar



Love to all, rolig grej :)

Kisses

Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0