Vårstädning och flytt

nu har jag haft semester tillräckligt länge tycker jag.
Inget ordentligt bloggande på säkert en månad, bara en massa skit inlägg. Jag vet tro mig, man kan vara lite självkritisk ibland oxå :).


Nu är jag i full rulle att städa bort min klädhög hemma hos min ♥Ramjar. Vi har efter mkt planerande och letande (dock på Ikea då typ) hittat en byrå hos honom. Den får jag ärva nu, sweet! Så det blir att flytta all skit och försöka få detta att se snyggt ut!


 Eh.......................

Har nu märkt att ALLT får varken plats eller behövs att ha framme. Hmm, så nu får vi se vart fan jag kan ställa undan the enorma rosa FACE baggen, med allt som inte används nu. WTF va svårt det ska vara.



Däremot är jag otroligt stolt över min lilla sunglasses parad, som jag fixa :D haha
(fucking jävla fuck, den bilden GÅR ej, men skapröva igen sen..)



Ska säga att vi överlag är ifärd att bona oss nu hehe. Igår vart det en tripp med bejbi och F och köpa matbord. Lägger upp en bild här, men det är två stolar kvar att skruva ihop. Om jag hinner och orkar ska jag göra detta själv idag :)
Plus att vardagsrummet börjar se riktigt vardagsrumsaktigt nu.



All and all, så är det vår ute. Och imorse när min fina bejbi prata lite sött med mig, fick jag en klar bild av hur fantastiskt det är att vi har varandra. 
Jag såg från första dagen att han var som en pusselbit som föll på plats i mitt då tomma liv. Nu byggs mitt liv upp bit för bit, varje dag vi är ihop så blir bilden klarare. 
I detta fina solsken så är jag lycklig och så otroligt kär. Och vi får spendera vartenda dag ihop nu.
BÄST det här blir.





Kommentarer
Postat av: Jonna

hola

det är väl inte sådär jättebra med mig, as u know.

men dagarna flyter på å ja försöker orka med..



ah vi kan se hur ja mår i helgen,. fyller ju på lördag men vet inte om ja orkar partajj.

Puss

2009-04-07 @ 17:35:38
Postat av: laura

Mys d låter me kärleken :)



O klart d finns hopp för dej , ba köra mörkt ett tag :) Min frissa skulle fixa silvertoning åt mig som hon trodde skulle få ur det gula :)



Puss

2009-04-08 @ 11:56:44
URL: http://laurak.blogg.se/
Postat av: Madelene

Rampe är en riktigt snäll och bra kille :D Grattis till er att ni hittat varandra. :)



Kram

2009-04-08 @ 12:30:15
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: Madelene

ja vi lärde känna varandra i högstadiet men jag kan inte påstå att vi är kompisar nu men jag skulle självklart hälsa på honom om jag ser honom :)Vi hängde i samma kompis gäng. :)



Jag skriver om praktisk försäljning på Yasuragi Hasseludden. yasuragi.se. Jag kan rekommendera att du å rampe åker dit och myser ;)



2009-04-08 @ 12:59:37
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0