I was thinking...

Jag har kommit på en sak. Vet ni vad?

Jag är förälskad. 

Som aldrig förr, jag bara känner det åter igen. Som i ett rus. Jag är förälskad i världens underbaraste person. Som fått mig att le och se lösningar istället för problem. Öppnat mina ögon.
Hur kan man vara så lyckligt lottad?
Imorse när jag vaknade bredvid min söta ♥Ramjar, så stoppa jag om honom (han sussa på vidare..hehe) o kila ut till köket. Det var så underbart vackert, snö och jätte soligt,  så allt liksom glittra.
Och jag kände att min själ börjar hitta ro, hitta sitt.
Finns inget bättre än att vakna bredvid sin absolut närmaste och sen se en sån vacker "utsikt".
Galet vad jag känner att jag lever i en saga.


*
Galet vad du har kommit nära mig, inpå skinnet.
Galet att vi har hittat till varandra bland så mkt folk.
Galet att vi får varann att växa och skratta och sjunga ibland.
Galet att detta är sant.
*


så glad man kan va då :)



pussen

Kommentarer
Postat av: Jonna

Im happy for you.

Älskar dig min twinnie och jag är så glad att du känner att du börjar rota dig i dig sj och finna livsro och njutning. (no, i dont mean that in a pervers way).

Längtar till våran twinnieutgång. Remeniss,I miss, I cant wait.

Kisses :-*

2009-02-09 @ 22:21:38
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Inget å tacka för gumsis, bra att det känns bättre nu. Pussen <3

2009-02-10 @ 14:13:11
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0