Jo jag vet inte vad som är

Idag är det Fettisdagen!

Men det stoppar inte mig från att inte ha råd med en semla. Ja jag fortsätter med att självömkan idag med.
Jag har ont i varje tänkbar del av min kropp och det blir liksom inte bättre av att sitta obekvämt flera timmar i sträck. Dessutom så tror jag att en förkylning är på g. Gudarna är verkligen goda emot mig i denna vintertid. Wow.
Menmen
Alla ni som HAR råd med en semla, Grattis! Hoppas er fettisdag bidrar till en extra bilring, för jag slipper iaf!
(ja jag tänker vara snäsig oxå, så de så)

Idag ska jag sov tidigt o drömma sött.
Jag saknar min bejbi, men det finns ingen chans att smita till han. Mina pengar kommer imorgon nämligen.
Maybe maybe


drömma om dessa raringar ;)

Kommentarer
Postat av: Carmen

tur för mig att jag verkligen avskyr semlor :D ihihih

2009-02-24 @ 14:40:00
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0