Bebeh loves me

Nu tänkte jag ägna en liten morgon-tanke till mina kära vänner.
Alla de. Ni vet vem ni är :)
Men just idag, så lägger jag en liten rad till Jonnis, min twinnie. Vi har haft varandra i över ett år nu, tider ändras, man träffar nytt folk, kanske glider ifrån lite. Men likaväl är hon min bästa twinnie no matter what.
Hon är min lilla sol, och även om jag inte har hunnit se henne lika mkt senaste månaderna, så finns hon i mitt liv och skiner upp. Jag vet att hon ställer upp, och jag hoppas att hon vet att jag alltid ställer upp för henne med.
Love u hunny bun♥

Så har jag oxå gått igenom mailboxen (som jag nämnde för ett tag sen då..det tog sin lilla stund må jag säga!)
Och bland massa testresultat, var förut heeelt  besatt utav onödiga test såsom "What's your inner celebrity!", så hitta jag en vacker bild, som min kära Jonnis har gjort!
Look at that!



Gull va?
TACK gumsan!!

LoVe


Kommentarer
Postat av: Carmen

fining <3

2009-01-07 @ 11:57:38
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åh gumman va gullig du är, det värmde twinnie! <3

2009-01-07 @ 12:32:35
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0