Dirty Carmen...

hehe Nu skulle det fakist inte stå så, men Carmen prata med mig hela tiden nu. Så det blev som det blev ;)

Nu har jag iaf fått lite järnpills i mig. Väldigt bra det, tror kanske t.o.m. att de hjälper lite. Great det börjar ordna sig. Man undrar ju vad mkt jag har varit upprörd nu ett tag, men nu Nu jävlar, nu är det fight som gäller för hela slanten, jag ska bli så kry och glad man kan bli.
Here I come!
Och min Ipod har formaterat sig IGEN, men nu är den fri från skit iaf.




Var och hälsa på kära twinnie♥ igår, det var skönt. Har inte setts med henne så mkt på senare tid, det ska tas igen nu! Det blev bakad potatis och Dirty Talk (så skulle mitt inläggg egentligen heta, menmen..). Vi hade massa kul och kolla lite "gammla minnen" oxå. Jag tror helt säkert att båda kan säga:
-Let's do this again some time
ha ha ha




pussen

Kommentarer
Postat av: JonnaDonna

haha yezz lets do that again,

did u mean the chocolate? I knwe you loved it hah:)



Jättemys att du kom å hälsa på, och ja mår fan lite bättre själv idag :) tänkte kanske åka på stan o kolla lite belleshooooes:P





Pussen

2009-01-28 @ 10:53:17
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0