Hej då El Stockholmo!


yezo, with love and understanding, it REALLY is.

Det skulle jag kunnat sagt igår (hej då el stockholmo dvs), men hade varken tid eller lust att blogga på kvällen.
Nu är jag i Västerås igen iaf, och vem orkar. Staden är skit, dfr tänkte jag inte gå ut på två dar. Och istället gräva ner mig bland kuddar o filtar med min bejbi. That's great!

Nu blir det massvis med tvätt, ALLT ska tvättas. Och min bejbi är på jobbet, så jag får slita sj. Men o andra sidan så ska vi ut och äta ikväll, myspys. Längta! :)



ser jag mongo u här?
Bild från salongenshemsida styleinfo.se
höst 2006
ett tag sen ju :P


Kommentarer
Postat av: Carmen

hahahhaa din toka!

du skriver först att du itne ska ut på två hela dagar och sen skriver du att ni ska ut och äta... nahaaaaajs ;) haagaahhaha

saknar dig här flicka lilla <3

ska köpa jeansen idag :D hihi

pussas

2009-01-09 @ 16:34:10
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: HELiOS

aaah så skönt me hemmakväll ju! många av mina kompisar ska oxå ha hemmakväll haha! ja med, alla e sega o har hemmakväll idag ;)

så mysigt!



ja nösser är bra hehe.



ok där ser man! ja fantasy är så underbart! ska kika upp de där författarna! nej, har tyvärr inger bra tips just nu på bra fantasy-författare



mina inloggningsuppgifter på ikultur.se krånglade lite igår kväll. så jag ska börja blogga tonight. du får kika sen!!



ska lägga in länk i min blogg sen.



ha d bäst!! pussssss





2009-01-09 @ 21:13:12
URL: http://helioz.blogspot.com
Postat av: Anonym

heej!! hur gammal e du? och vad ska du plugga?

ska se lets dance nu, blondinbella e me *ahah



ush, när jag var tel försäljare kortade jag a alla meningar och sa bara typ att det e billigt osv, det viktigaste eehehe.



jag skrev den där dikten till gynnnings gb.

2009-01-09 @ 21:19:32
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej!! hur gammal e du? och vad ska du plugga?

ska se lets dance nu, blondinbella e me *ahah



ush, när jag var tel försäljare kortade jag a alla meningar och sa bara typ att det e billigt osv, det viktigaste eehehe.



jag skrev den där dikten till gynnnings gb.

2009-01-09 @ 21:19:38
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0