Tiny Me



.
Ibland så känner man sig så otroligt liten och värdelös.
Som en liten flicka som bara kliver i skiten hela tiden. Det känns ju som jag gör så många besvikna med min uppenbarelse. Och att jag alltid lyckas göra fel. Snyft snyft..Nä men det är inte mening att nån ska tänka "oh stackare". Det är mer för att få ur sig lite. Men det fattar ni väl?Iaf så är jag lite sådär smått lagom drömskt lycklig över mina vänner och min kära ♥Ramjar. Som verkar jämt ha ork till att pepp-talka mig.
Jag menar, när jag tror att jag är lilliputt och desutom puckelryggad (en fiin beskrivning känna sig fel, inget dumt emot folk som har "ryggproblem"..sjklart.), så är det så lätt att vilja försvinna in i mängden och göra sig osynlig. Men detta är inte jag, jag är varken osynlig eller särskilt tyst utav mig. Hemskt att behöva be om ursäkt för sig, innan man ens hunnit göra något.

- Hej, ursäkta att jag tycker till här, men skulle det inte vara bättre med blåa gardiner, eh kanske??

Liten liten liten....

Hemskt att behöva LYSSNA på sådant. Blä!
Tack mina underbara för all stöd iaf, ni vet vilka ni är & bejbi dådå :)
Ni är rågrymma




pussen

Kommentarer
Postat av: JonnaDonna

gud vilken söt misse.

Du vet att ja alltid finns här, bara cala mig babie;)

Sådär känner vi väl alla nån gång, men ha i baktanke att det svänger om, du kommer börja må bättre snart. Och med din personlighet så kommer det nog gå rätt fort, aldrig träffat nån som är så oTYST och icke-grå-mus som du. LOVE!



Hänt en hemsk sak. kan berätta över tele,inget ja vill skriva ut på the blog.

Pussen my twinnie <3

2009-01-29 @ 13:53:22
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: JonnaDonna

Jättenajs , fint me tulpaner. And pink - me love! :)



Aa du får cala mig sen efter jobbet, när slutar du? :)



Va tyckte du om min kavaj o mina nya handskar? de e min kärlek just nu ,me looove alot!!

Lite Gynning över de hela, dont ya think? ;)

2009-01-29 @ 14:22:30
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: JonnaDonna

haha yeeezzz. h&m faktiskt 398:- så de va inte så farligt

hahah big hands, you?? nääädå? har jag aldrig märkt. ja kunde ha storlek s i dom där handskarna iaf :) mi lajki :P

2009-01-29 @ 15:19:52
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: JonnaDonna

på bianco. med rosett där bak. HETT

2009-01-29 @ 15:41:52
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0