Vänder blicken bort..

Har haft en hel del att tänka på idag. Min mamma. Min älskade mamma.
Så mkt har hänt mellan oss, så mkt har försvunnit och förstörts. Men vi finns kvar. Sargade och hjälplösa.
Har pratat en hel del med min underbara, fick "skrika ut" lite ångest.
*Tack bejbi*
Han tyckte att det behövdes lite, clear the air, om än mest för mig sj. Han har rätt tror jag. Det är något som kväver innefrån, en sorts hat-kärlek. Eller nej. En sorts tomhet.
Det handlar om att jag inte förstår, inte kan förstå, eller kanske inte vill. Det handla om smärta och tårar, som jag inte har släppt taget om. Det handlar om rädsla. Rädslan för att hamna där igen, där allt är svart och hopplöst, där sista andetaget tas ur en.
Jag har en hel del att berätta, men jag vet inte om jag vågar öppna alla sår. När den närmaste personen inte stödjer i svåraste stunden, klipper man banden. Jag klippte de, men inte helt, så nu är allt bara avtrubbat.
Vad gör man?
Bejbi, vad gör man?

Jag vet inte. Så jag vänder blicken..




Kommentarer
Postat av: HELiOS

Inte kul det som verkar ha hänt, d jag läser. Hoppas allt löser sig :)



gud vilka gorgeaus läppstift/glans du tipsade om!! Lovelove!



ja visst är twilight underbar!!! jag blev totally kär i den! ja haha jag vill oxå ha en vampyr nu..en härlig kille som kan fly vardagen med mig o flyga iväg hehe. ;)



stardust var en sån vacker film!



sköt om dig!



pussar!!

2009-01-08 @ 01:25:46
URL: http://helioz.blogspot.com
Postat av: barbie

heej sötis. godmorgon. ussh, jobbade på cafe på morgonen ehehe.



jo, laxrosa verkar riktigt fiint. letar efter dt:) hahaa. jaa.. den där expediten var såå kaxig! egentlign ska man ej säga så "ni väljer för stora kläder".. kom igen, dt finns tjejer som köper större bhar. va e hennes problem?? hon ska ju sälja. idiot.





behöver också jeans, dom på bilden e heelt spräckta vid mina lår (asg) aahhaa. tjockis:9 jag har KILLAH alltid. vill ha låga o tajta:)

2009-01-08 @ 11:18:24
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0