You still have the best of me...

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen, ni som läset får inte hålla agg.




                            CRAZY

Jag är virrig
Nej, jag är sinnessjuk
Eller bara lite sjuk kanske

Vad vet jag?

Men jag har kommit på en sak. Det handlar inte om att jag är konstig eller annorlunda på detta vis. Det handlar om att jag är som de allra flesta, med en grynande depression och ångestproblem. Folk är så utsatta nu förtiden. Det är som en epedimi av stress och spänning (inte på nå bra sätt).
Det gäller att ta sig själv i kragen. Och det är exakt det jag har fått göra hela mitt liv, *ta tag i mig själv*.
Jag tror inte det hjälper särskilt mycket dock...
Allt är inte så enkelt, ibland får man be om hjälp...





Hitta en liten text som jag publicerat i början av denna blogg. Tycker om den, mina egna ord och funderingar.
Det ligger något i all babbel.


Idag är en helt vanlig dag, då jag är advokat och du är pilot.
Då vi drömmer en dröm, som är sann i en ny sort av
....andning
Då jag vågar hjälpa en ensam och vilsen själ,
då jag kramar en ande till ljuset, som
....blåses bort

Idag är en synvilla av hopp, då jag tror.
Då du lägger all ansvar i mina händer och låter den virra in sig i mina
....ådror
Då vi förändrar världen runt oss,
då vi gror en självständighet byggd av tårar
.....och blod

Idag är ett rop på frihet.



*

Kommentarer
Postat av: millis

idag,imorgon ett rop på frihet!! jag älskar dig <3

2009-01-14 @ 22:43:31

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0