Jag förutspår

Att det blir jävligt fint väder alldeles snart igen. I miss it!
Så mkt som jag klagat på att det var för varmt o man svettades ända in i underkläderna. Men som sagt

I miss it

Så nu kommer det, gott folk. Redan imorgon blire pang-väder (shitt jag fåttt över mig nå svenne syndrom tro?).
Jag önskar alla ett glatt humör och solig inställning. Så ordnar sig resten


Det är en hel del jag inte får grepp om nu för tiden. Både vad som gäller olika situationer, men oxå människor. Personer som stått, och fortfarande står MIG nära bara försvinner på något sätt.
Detta har gjort mig väldigt upprörd. Självklart varje story har två sidor, så jag ska inte dra förhastade slutsatser, men just är jag ledsen.

Hör av dig..



E. Taylor


Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0