Dark Bunny-fun

Soligt värre!
Fick reda på att det blir jobb på fredag, jag fatta dock inte riktigt vart o hur. Men det löser vi snart!

Kännde mig som en riktigt "mörk" kanin imorse.
Det var påväg occh vända, tack till bejbi. Men NEJ! Klart ska inte jag ha det lugnt.
Facebook föreslog nämligen idag att jag skulle bli kompis med en viss Jennyfer Camila Becerra Castaño, och vet ni vad?! 
Hon ser ju ut precis som mig själv, där var en chocker!!

Eller nja, hon/han/den har bara snott en av mina gamla profilbilder, som jag tyvärr har kvar i det albumet. Men vad trevligt. Trodde icke att jag var så känd.
Så nu vet jag inte om jag ska fortsätta vara arg eller känna mig smickrad.. Hmm
(i vilket fallär användaren anmäld. so Be Ware Jennyfer!)

Me - The Dark Bunny


Kommentarer
Postat av: Patricia

Oj hade någon snott dina bilder på facebook?



jag gick på makeup institue, det var jätte bra där vi fick praktisera mkt, en del fick sminka på ELLE galan också, sen lär man sig att jobba butik, man lär sig kassan and all that! finns massor :D jag vet att tex. Mariart ska inte vara så bra, enligt min lärare så var honen elev jos honom, 1år efter att hon blev klar med sin utbildning så öppnade hon en makeup skola, hur knäppt är inte det? man ska ha mkt erfarenhet lixom.. aja d var lite gossip =P'



kram

2009-06-24 @ 16:16:34
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Jonna

hör av dig <3

2009-06-25 @ 23:46:22
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

men gud har hon nott din bild och andvander den???

freak!



vad askigt...

2009-06-27 @ 09:23:09
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0