RUS

Äntligen fint väder, lite kyligt men ändå.
Ska försöka ta och fira lite idag, hann aldrig riktigt igår. Men ffs 10månader är mkt för mig! :)
Så hoppas på att vädret håller i sig ordentligt, för då blire picknik. JEJ!

Överlag så går mitt humör upp och ner ständigt, jag börjar bli trött på detta. Jag börjar irritera mig ordentligt.
Man är som ett känslo jojo. Samtidigt så försöker man verka någorlunda vettig utåt, det funkar inte så. Känner mig inte ett dugg frisk eller lugn just nu.
Man är galen och det galna är påväg ut, hur mkt man än beslöjar det..


Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajjat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns

allt det jag glömmer och säger att hon är jag



Man är liksom aldrig beredd på att sommaren ska ta slut, känns inte ens som den börjat. Men nu har jag slöat mig i snart 2 hela månader, och det börjar lida mot sitt ände. Jobb jobb jobb som väntar mig. Usch vad tråkigt känns det som.
Fast det kanske kan bli en skön omväxling, att faktist göra nånting. Ska bli otroligt kul med lite löning sen oxå, det BEHÖVS så det skriker...


Kommentarer
Postat av: Jonna

LOVE U!!!!

2009-06-18 @ 12:39:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: sofie

svar;

hejj, jag hörde med låten där (a' den är faktiskt bra :) breakdown more - eric hutchinson, värd att lyssna på ;) kram

2009-06-18 @ 13:30:14
URL: http://soffiepropp.devote.se
Postat av: Carmen

vart är det du ska jobba då?

på frisersallongen?

2009-06-21 @ 19:23:46
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0