Gud så glad jag är


Äntligen är det lite vårsol ute, jag har väntat på detta länge!
Så antagligen kommer jag att bli sjuk alldeles snart, för när jag väl har bestämt mig att det är vår - är det NO turning back! Så det är tubtopp och kavaj med uppkavlade jeans. Aaah va det känns bra nu.



Jag är väldigt väldigt glad över att vi tar det här steget. Även fast jag tror att vi inte kommer märka av skillnaden så markant,så är det faktist ett stort steg. Något som visar lite allvar och framtidsutsikter. Känns härligt att vi vågar sluta prata och börja agera. Jag är stolt över oss bejbi. (:
YES


Dessutom, jag har en ny inspirationskälla. Vackra människor är bra för själen. Så nu är sån makeup +  frisyr som gäller. Så mkt bra!
iLove Holly


Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0