Nä men har ni sett på maken?!

Haha jag har så tråkigt. Fatta att det ända jag gör är att monga runt på nätet.
Usch, hur står jag ut med mig sj?? :P

Men nu sitter jag iaf på jobbet precis som vanligt och reflekterar. Då ska jag nämna en sak. På tal om skadeglädjen jag kännde inte alls så länge sen, så har den ändrats lite. Jag är inte lika skadeglad.
Nu är jag bara arg och faktist en smula förvånad. Förvånad över hur ombytliga och fega människor kan vara. Det överraskar sen dessutom att de får luft nånstans ifrån och ska visa alla att
-"jag är minsann tuff, jag kan säga ifrån o blablabla bla"
Allvarligt, varför stolt trycka ner någon du bara en vecka sen förklarade din kärlek till? Vad är poängen? Ingen tycker att du är tuff, tyvärr.
Men jag skäms. Mest för att det finns såna människor utan ryggrad, som är bara falskhet rakt igenom.
Tråk..



MOVING ON:

Har blivit inspirerad utav Jonnis o hennes bilder på Christina, så jag kollar lite "egna" skönheter.



Kommentarer
Postat av: Sanna**

sååå sant de du skriver vännen!!

Pöss!

2009-03-04 @ 12:28:06
URL: http://carpediemz.blogg.se/
Postat av: Jonna

Yezzo, najs bilder.. men vilken hårfärg pratar du om?

vad tyckte du om christinas hårfärg senaste bilden? ja älskar den ,just att den är lite åt koppar hållet samt att hon lämnat kvar massa blonda partier ! LÖV

Kisses :-*

2009-03-04 @ 12:31:33
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Tina

6 st sprutor!! Hu fasen klarade du av det?! jag skulle nog har struntat att åkt haha. Jag har sån fobi! Per får hålla mig i handen som förra gången..gud vad jag känner mig fjantig haha

Vad har ni för planer i helgen då?

Pussa!

2009-03-04 @ 17:45:04
URL: http://misstina.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0