Barbie syndromet

Glömde att berätta förut om helgen som varit. 
Jag och min kära bejbi firade 9 månader i lördags (och JA vi firar varje månad, och det tänker jag fortsätta med). 
Började kvällen med bio, X-men origins Wolverine, bra men man ville se meeeer! :)
Sen så vandra vi runt lite och bestämde oss för Varda. En underbart god middag men en flaska vin.
Det var en helt perfekt kväll som avslutades med mojhitos på Vardas uteservering. iLove it
Tack min min min :)

mer utav sånt please!



Idag är en lite konstig dag dock. Vaknade för över en timma sen efter endast 5 timmars sömn. What's that about??
Spöregnade utanför vid den tiden, och jag blev lite ledsen. Bara för ingenting, bara för regnet.

Jätte skönt att träffa Frida igår, umgås och tjattra ett tag, relax liksom. Hoppas vi kan hitta på något ihelgen oxå, skulle vara mys. Jag tror det lutar åt pizza hut äventyr igen. Yezz!
Annars så sitter jag här nu och försöker vara brun och snygg och sminka mig snyggare....
i mörkret liksom, medans Ramjar sover...

*Hell*, jag börjar bli riktigt patetisk med det hära..



The Barbie Syndrom



Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0