Kan du måla min värld rosa?

Känner mig lite nostalgisk. har varit en fin morgon, men lite jobbig natt med mardrömmar. Men nu vet jag vad jag är rädd för iaf.
Har varit super otrolig dålig på att blogga, jag vet. Tråkigt. Jag tror att jag tappat gnistan för det här. Då är tillbak till då allt började. Det är så mkt som händer i mitt liv att det är svårt att lägga fokus på något mer. 
Men det ska bli ändring.

Lite dumheter till att börja med haha
Taget från http://veronicathorsell.blogspot.com , ny blogg jag precis hittat and iLove alot!

The Three Things That Matters

Tre saker som skrämmer mig 
* Framtiden
* Västerås
* Epidemier

Tre personer som får mig att skratta
* Min ♥Ramjar 
* Milla
* Jonnis

Tre saker jag älskar
* ♥Bejbi
* mig själv
* Alla mina närmaste

Tre saker jag hatar
* Lögner
* Falska människor
* När man inte vet svaret på saker och ting (gäller en sj mest)

Tre saker jag inte förstår
* Hur vissa kan vara så blinda mot sina egna handlingar
* Varför det är så ojämställt i världen (allt mellan folkslag, nationaliteter och kön)
* Jantelagen 

Tre saker som finns på mitt skrivbord
hahah bejbis skrivbord i så fall då
* Ett halvfullt latteglas
* min mobil
* min vackra iPod, the name is Katjas Poddis ♥ ♥ ♥

Tre saker som jag gör just nu
* Fyller i den här skiten
* Torkar från min BUS insmörjning
* Lär mig texten till Beyonces - Halo utantill ;)

Tre saker jag vill göra innan jag dör
* Bo minst ett par månader  på Manhattan NY
* Nån gång nå min perfekta vikt... haha don't hold your breath dock..
* Finna och utveckla mig själv i ett yrke jag verkligen trivs med och älskar

Tre saker jag kan göra
* Bakåt kullerbytta haha de ni ;)
* Klippa snygga hår!
* Prata flytande ryska

Tre saker jag tycker du ska lyssna på
* Din partner
* Matchbox Twenty - Bright lights
* Beyonce - Halo (självklart, vfr skulle jag annars lägga ner tid på att memorera den)

Tre saker jag skulle vilja lära mig
* Dansa jazz eller modern dans
* spela piano som jag kunde förut,  träna träna träna (snart blir vi ju en piano rikare sååå)
* Att ha bättre självdiciplin

Tre favoriträtter:
* Sallad Olivje (russian style)
* Bakad potatis, tänk Gränden eller Waynes
* Potatisgratäng med veggie shnitzlar 

Ojojoj då var det avklarat, massa onödig info I guess.. Men nu ska jag utmana folk!! ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

de går väl inte å kopiera från sin blogg babie? de gick inte förr iaf..



hahah jag kan redan texten till halo :P den du ;)

2009-05-22 @ 15:07:25
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: elin

hehe aaah dom va såå fina ;D

och jo, tack gumman det är bara fint med mig, nyss slutat jobbet o ser framemot helg :)

Vet dock inte vad som komma skall men det återstår o se :D

Hur är det med dig då? =)

Puss

2009-05-22 @ 15:15:10
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Jonna

AH yes, ja ska kolla upp de där me choklad, dock får vi nog dela på priset för ja har inte så mucho money!

Hehe Vad händer ikväll dååååå? :)

Pussis

2009-05-22 @ 16:28:02
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Carmen

katja... varför svara du inte när jag ringer... skriv bara och säg varför om du inte vill prata... men jag blir orolig? är det jag som gjort något+ säg mig vad isåfall för jag vet inte.. eller vill du bara vara själv just nu?

2009-05-23 @ 12:57:20
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

det är lugnt gumman, vilel bara veta att allt var ok. du sa att jag skulle ringaa oxå för någon vecka sedan och när jag gjorde det så svarade du inte.. undrade bara :)



hur gick det på terapin, känner du att det ger dig något?

ja, kom kom kom till sthlm!

tror vi är ett kombi gäng som ska ut på fredag :P

2009-05-23 @ 14:52:23
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: HELiOS

roligt att läsa det du skrivit. måste kopiera detta till min blogg!



hoppas allt är bra med dig!



pink world is the shit ;) men ibland känns den så långt borta bara..var är penseln liksom.



hoppas dina rosa moln kommer snart! =)

2009-05-24 @ 19:58:42
URL: http://helioz.blogspot.com

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0