Stepping aside, bless my soul

Hej

Här är jag igen. Jag försvinner med jämna mellanrum från allt och alla. Men nu är jag tillbaks igen. 
Jag är frisk, är inte det festligt. Äntligen. Dvs, jag har slutat febra och hosta. Sen hur frisk jag egentligen är, det vet man inte.
Jag träffa G, officiellt (gud vad mystiskt). Jäkla vilken prick. Ser fram emot fler möten.
Nu är det besök i pittoreska Skultuna.
"Heja pappa!" (:

Jag gillart



Typ Eurovision ikväll.
-Bejbi, visst ska vi kika? Jag måste ju se vad Ryssland ska slå i år. hehe





kisses

Kommentarer
Postat av: twinnie

jag gillart med :)

2009-05-13 @ 20:13:16
Postat av: Jonna

yesso den låten e hur fin som helst faktiskt. gillade inte den början men nu har den växt in i mig :)

2009-05-14 @ 11:29:16
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0