Våren är här

Ja nu måste jag ju blogga, bara för min kära vän Carmens skull :)

Idag är våren här. Finally! Men rykten går att snön kommer tillbak till fredan, inte fun alls.

Jag har shoppat tidningar och ska se vårens trender, känns som mode är min grej just nu. Fejk rich bitch är mitt namn. haha

Jag tror att jag vill sätta igång och leva nu. Göra saker på riktigt och inte bara dagdrömma. Modelivet. hmm
Tur att det alltid finns de som tror på mig. Älskar er alla.
Fika idag, tack love för snacket. :)
Nu är det kolla mail och läsa historia. Jag vill lyckas. Håll tummarna för mig.
Hur coolt är inte detta då???
Vår, hår and lööööve

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag tror pa dig alskliong!!!!

2010-03-09 @ 19:09:18
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: millis

åh vad kul att du bloggar igen! vi är många som tror på dig gumman! love you<3

2010-03-09 @ 19:13:44

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0