Stockholms liv

Nu är det så att den stooora nyheten i år är att jag har flyttat till Stockholm igen!
Underbart va?
Det är en ljus och fin trea vid Globen. Om man ska va helt ärlig så ka den ev behöva lite jobb om den ska bli en toppmodern lya med spots o annat skit. Men jag gillar lghen som den är, men en andan av alla år den varit med. Både den generösa takhöjden och den vackra öppna spisen skvallrar om ett par år "på nacken" :)
Så nu är det mest inredning på tapeten (haha roligt utryck med tanke på att det just nu rivs tapeter för livet i hallen, nån som vill ge en hjälpande hand??).
Då tänker jag mig framförallt olika detaljer, då basmöblerna finns redan.

Här ska ni få se några inspirationsbilder.
Jag vill gärna bevara lite av det gamla/antika, men inte så att det blir "dammigt".

   

o typ jag i galet letande haha (minus LV väskan maybe)





Vad tror ni??


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis.. har vart me om att man sagt till frisören att håret varut fläckigt el gult.. o dom har envisats om att det går bort med silvershampo (not!)

men men.. man har typ inte så mkt att säga till om,

där jag var hade dom typ inga kunder. så jag tror inte det handlar om stress.kanske lathet..o okunskap



jobbar du på hollandhair? vart ligger den salongen? säg inte thorildsplan!?

2011-02-27 @ 22:28:35
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej.

neej vad är det för klinik? har

2011-03-25 @ 22:05:57
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0